اولین تولید سرود بچه های مسجد استان یزد با عنوان "شلیک" به یاد شهید دکتر محسن فخری زاده
اولين توليد سرود بچه هاي مسجد استان يزد با عنوان "شليک" به ياد شهيد دکتر محسن فخري زاده

اولین تولید سرود بچه های مسجد استان یزد با عنوان "شلیک" به یاد شهید دکتر محسن فخری زاده

گروه سرود فجر جاويد يزد از کانون فرهنگي هنري غدير پس از شهادت شهيد محسن فخري زاده سرودي انقلابي جهت بزرگداشت شهداي هسته اي بويژه شهيد فخري زاده توليد کرد.
شناسه خبر : 20275 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، گروه سرود فجر جاوید یزد از کانون فرهنگی هنری غدیر در فرصتی اندک در اقدامی جهادی، اقدام به تولید سرود "شلیک" به نام و یاد شهید محسن فخری زاده کرد تا در راستای سرود دین خود را به شهید والامقام هسته ای کشورمان، شهید دکتر محسن فخری زاده ادا کرده باشد.

 

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد فهما استان یزد ضمن عرض تسلیت وتبریک به مناسبت شهادت دانشمند متعهد و  فرهیخته کشورمان ، شهید فخری زاده ،در خصوص سرود"شلیک" گفت: نماهنگ "شلیک"  توسط چند نوجوان انقلابی، با نشاط و پرانگیزه که به مدد الهی در سال پیش در رویداد ملی فهما در رشته" گروه سرود و آواهای انقلابی" برتر کشور شناخته شده اند ، در اقدامی حیرت انگیز و جهادی و در ظرف کمتر از دو روز با تمام توان خود تولید و آماده اجرا کردند.

 

وی ادامه داد: این اثر، اولین اثرهنری در وادی سرود  است که در این مدت کم پس از شهادت دانشمند بزرگ هسته ای ما، شهید محسن فخری زاده ساخته شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: امید داریم این اثر ارزشمند در شبکه های تلویزیونی و رادیویی پخش شود و رسانه ها نیز به شایستگی به آن بپردازند چراکه نماهنگ و سرود"شلیک" توسط نوجوانان مسجدی با اخلاص و با انگیزه و در اقدامی خودجوش ساخته شده است و این کار را تقدیم به شهدای هسته ای بویژه شهید والامقام و برجسته کشورمان، شهید دکتر محسن فخری زاده نمودند.

 

گفتنی است گروه سرود فجر جاوید از کانون فرهنگی هنری غدیر یزد می باشد که این گروه رتبه اول گروه های سرود کشور را در رویداد ملی پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران، فهما در سال 98 کسب کرده است.

 

علاقمندان می توانند این کار را در لینک زیر در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام مشاهده کنند.

https://we.tl/t-Dexu9kujmp

https://www.instagram.com/tv/CINwFc_nQh8/?igshid=ads02tzir696